torstai 18. huhtikuuta 2013

Pikakuulumisia

Mulla alko viime viikolla siis 7 viikon työharjottelu josta jäljellä enää onneksi 5 viikkoa ja yksi päivä. Ja viikonloput olen kaikki töissä.. Eli toisin sanoen mulla on seuraavat 5 viikko joka päivä töitä ja oon jo nyt aivan kuollut. Sen takia en oo käynyt mitään kirjottamassa enkä tuskin kerkeäkkään.

Kuulumisia nyt sen vetra, että maanantaina olin siellä ylimääräsessä ultrassa ja se oli jotain aivan kamalaa. Ultraaja ei tiennyt oikein mitä sen piti mitata, ei saanut otettua mittoja kun vauveli oli huonossa asennossa, ei kääntänyt näyttöä mulle ollenkaan ja se vielä kaikenlisäks sotki mun vaatteet siihen ultraäänigeeliin. Pisti meinaa pikkasen vihaks sen jälkeen. No 29.4 sit uusyritys josko onnistuis.
Eieln olin tosiaankin ekaa kertaa uuden paikkakunnan neuvolassa ja lääkärissä. Kaikki oli ihan ookoo mut kotona pitää ottaa ruahallisesti kun joudun seisomatyötä nyt tosiaan sen 5 viikkoa tekemään ja supistuksia on jo ollu, tosin ei onneks kovin kivuliaita. Pikkusella pitäis onneksi kaikki olla hyvin, oma jaksaminen tässä nyt vaan on vähän heikoilla. 

Mutta lisää kirjoittelen ja kuvia lisäilen kunhan vaan kerkeän ja jaksan. :)

Ja hei meille tuli uusi vauveli viime lauantaina ;)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti